V torek, 18. februarja 2020 bo potekal interaktivni posvet Posavske razvojne regije, na kateri bo predstavljen napredek (oziroma nazadovanje) Slovenije po posameznih ciljih trajnostnega razvoja v okviru Agende 2030.
Posvet organizira Služba Vlade RS za razvoj in evropsko kohezijsko politiko v Termah Čatež med 9. in 13. uro. Prijave so možne do 13. februarja na elektronski naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate..
Več o posvetu si preberite na spletni strani RRA Posavje.
Pri CNVOS so pripravili nabor brezplačnih izobraževanj za nevladne organizacije, saj želijo vsem nevladnikom omogočiti brezplačen dostop do temeljnih znanj in s tem krepiti sektor. Tako si boste lahko pridobili znanja vse od pisanja projektov, pridobivanja donacij in sponzorstev pa do urejanja delovnih razmerij v nevladnih organizacijah.
Preverite teme in termine na njihovi spletni strani.
Vpis v Register dejanskih lastnikov pri Ajpesu je obvezen tudi za nevladne organizacije.
Od novembra 2017 je pričel veljati nov Zakon o preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma, ki zahteva od evropskih članic, da vzpostavimo poseben register pravnih oseb, kjer evidentiramo tako imenovane dejanske lastnike.
Za društva in zavode velja, da se kot njihovi dejanski lastniki štejejo njihovi zastopniki: predsedniki društev in direktorji zavodov. Pri ustanovah se kot dejanski lastnik ustanove šteje njen ustanovitelj ali skrbnik.
Postopek:
Nevladne organizacije moramo dejanske lastnike, kot opredeljeno zgoraj, same vpisati v poseben Register dejanskih lastnikov pri AJPES-u. Kljub temu da je zakonsko določeno, kdo dejanski lastniki so, moramo organizacije to tudi same aktivno potrditi in podatke vpisati.
Vpis podatkov poteka preko spleta. Nevladne organizacije, ki imajo digitalni certifikat, lahko podatke v register vpišejo same. Če certifikata nimate, lahko za vpis podatkov pooblastite drugo organizacijo, npr. računovodski servis, ki takšen certifikat ima. Najverjetneje pa bodo potrebna nova pooblastila, saj gre za novo javno storitev.
Več o registru dejanskih lastnikov na spletni strani: AJPES
Ste pravočasno obveščeni o dokumentih, ki vam prihajajo v poštni predal znortraj eDavkov?
Kaj je sploh eVročanje in zakaj je pomembno, da je vpisan vaš e-naslov?
S 1. januarjem 2016 je Zakon o davčnem postopku uvedel nov, sodobnejši način vročanja dokumentov davčnim zavezancem.
Vročanje se izvaja preko informacijskega sistema Finančne uprave, portala eDavki, ki se glede komuniciranja med zavezanci in Finančno upravo uporablja v obe smeri – za vlaganje davčnih obračunov ter drugih vlog zavezancev in pa za vročanje dokumentov.
Elektronsko vročanje je obvezno za pravne osebe, samostojne podjetnike, posameznike in fizične osebe, ki opravljajo dejavnost.
Poudarjamo, da ste kot poslovni subjekti obvezno del sistema eVročanja in iz njega ne morete izstopiti.
To pomeni, da vam davčni organ vroča dokumente zgolj preko portala eDavki, obvestilo o tem dokumentu pa prejmete na elektronski naslov, ki ste ga vpisali v sistem eDavki.
Dostop do portala tukaj.
Tokratna akcija bo potekala z naslovom Dobro za ljudi in planet in bo potekala v soboto, 4. aprila 2020 po vsej Sloveniji.
Prvi korak pri organizaciji Dneva za spremembe 2020 je, da se odločite, kakšno aktivnost želite organizirati, kaj lahko prostovoljsko naredite, za izboljšanje življenja v vaši skupnosti. Stopite v stik z drugimi organizacijami v vašem kraju, povabite k sodelovanju občino, lokalna podjetja, društva in posameznike, predvidite sodelovanje šol in vrtcev, domov starejših, drugih javnih zavodov, prostovoljskih organizacij ter skupaj načrtujte izvedbo akcije, ki bo prispevala k doseganju ciljev trajnostnega razvoja.
Da boste akcije lažje načrtovali, so vam na Slovenski filantropiji pripravili Priročnik za izvedbo akcij, ki ga najdete na njihovi spletni strani.
E info@dobra-druzba.si T 051 777 794 Pravno obvestilo