V skladu za mikro projekte je ostalo še dobrih 20.000 evrov. Sredstva se podeljujejo nevladnim organizacijam, ki potrebujejo »hitra sredstva« za zagovorniško, pravno, komunikacijsko ali drugo nemudoma izvedeno akcijo – npr. pripravo strokovnih gradiv in predlogov, ko se sprejema nek predpis, pripravo odgovora na napade na delo organizacije, izvedba kampanje glede aktualne tematike ipd.
V kolikor ste zainteresirani, si dobro preberite
Nevladne organizacije, ki ste prejele povračilo nadomestila plače za zaposlene na začasnem čakanju na delo ali zaradi odsotnosti iz razloga višje sile, morate preko portala za delodajalce pri Zavodu RS za zaposlovanje oddati še končno poročilo.
Končno poročilo morate oddati vse nevladne organizacije, ki ste imele s sklepom Zavoda RS za zaposlovanje priznano pravico do povračila nadomestila plače za zaposlene na začasnem čakanju na delo ali zaradi odsotnosti iz razloga višje sile med 13. 3. 2020 in 31. 5. 2020.
V končnem poročilu podate izjavo glede spoštovanja neodrejanja nadurnega dela in izjavo v zvezi z uveljavljanjem povračila nadomestila plač. S slednjo med drugim potrdite, da ste povračilo prejeli le za osebe, za katere vam je to pravico priznal Zavod RS za zaposlovanje s sklepom. Gre za vnaprej pripravljeni izjavi, kateri potrdite s kljukico.
Oddate lahko več končnih poročil, odvisno tudi od števila sklepov o priznanju pravice do povračila nadomestila plače.
Vir: CNVOS
Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma (ZPPDFT-1B) za nevladne organizacije prinaša prenehanje obveznosti vpisa podatkov zakonitih zastopnikov v register dejanskih lastnikov pri AJPES.
Register dejanskih lastnikov je javna evidenca, ki se vodi pri AJPES in v kateri se zbirajo podatki o dejanskih lastnikih z namenom zagotavljanja transparentnosti lastniških struktur in preprečevanja zlorab poslovnih subjektov za pranje denarja in financiranje terorizma. Z začetkom veljavnosti samodejnega prenosa podatkov bo administrativno breme vpisa za nevladne organizacije odpravljeno. Ohranja pa se obveznost samostojnega popravka podatkov v registru, če na primer nevladna organizacija ugotovi, da vpis ne ustreza opredelitvi dejanskega lastnika.
Prenehanje obveznosti vpisa pa še ne bo veljala z uveljavitvijo novele, ampak je vezana na vzpostavitev informacijske rešitve za samodejni vpis v register dejanskih lastnikov. Do takrat morate nevladne organizacije še vedno same vpisovati podatke o zakonitih zastopnikih v register dejanskih lastnikov, in sicer v roku osem dni od vpisa v Poslovni register Slovenije oziroma nastanka spremembe.
Država ima sedaj leto dni časa, da takšno informacijsko rešitev vzpostavi.
Vir: CNVOS
V Zavodu Dobra družba pripravljamo delavnico Vse za zaključni račun, s katero odgovarjamo na potrebo in željo NVO-jev po povečanju kompetenc s področja računovodstva.
Delavnica bo izredno praktično naravnana. Naš cilj je, da boste razumeli in znali pravilno prebrati posamezne segmente zaključnega računa in pa tudi, da tisti NVO, ki imate enostavno poslovanje, lahko sami izdelate in oddate svoj zaključni račun.
Delavnica bo vključevala: zakonske podlage, praktične primere, opredelitev pridobitne in nepridobitne dejavnosti, vrste izplačil, obrazce iz Ajpesa in pripravo drugih dokumentov, potrebnih za uspešno oddajo zaključnega računa.
Delavnico bo izvedla Marija Verbančič, dipl. oec, računovodski servis Nevtrom.
Delavnica je namenjena nevladnim organizacijam iz Posavja. Potekala bo v sredo, 16.9.2020, od 16.00 - 20.00 v Brežicah. Prijave na delavnico so obvezne, najkasneje do 11.9.2020.
Prijava na delavnico: Prijavnica
Regionalna razvojna agencija Posavje v okviru Garancijske sheme Posavje v sodelovanju z bankama NLB d.d. in Delavsko hranilnico d.d. razpisuje razpis za dodeljevanje kreditov z garancijami za:
- pred-financiranje projektov z odobrenimi evropskimi ali nacionalnimi sredstvi upravičencem, ki so bili uspešni na razpisih za evropska ali nacionalna sredstva, so prejeli pozitivno odločitev in že imajo izdano odločbo, sklep ali drug dokument oziroma podpisano pogodbo o sofinanciranju,
- financiranje investicij ter
- financiranje obratnih sredstev.
Javni razpis je namenjen subjektom, ki delujejo in vlagajo na območju občin Bistrica ob Sotli, Brežice, Kostanjevica na Krki, Krško, Radeče in Sevnica.
Rok za prijavo je do porabe sredstev posamezne občine glede na razpisana sredstva oziroma do datuma zaprtja razpisa, ki je 16. 11. 2020.
Vse ostale pogoje si oglejte v razpisni dokumentaciji.
E info@dobra-druzba.si T 051 777 794 Pravno obvestilo