Slovenska filantropija v sodelovanju z marketinško agencijo pripravlja projekt o neprimerni komunikaciji in sovražnem govoru v medijih in na spletu oz. socialnih omrežjih.
Nevladne organizacije, sploh tiste, ki se ukvarjajo z ranljivimi skupinami, imajo vsaj občasno opravka z neprimerno komunikacijo, zato so se pri Slovenski filantropiji odločili, da poskušajo pridobiti čim več zajemov zaslona (screenshotov), fotografij neprimernih objav, komentarjev in drugega materiala na to temo.
Marketinška agencija Boldgroup pa bo prejete materiale obdelala na način, ki bo orisal jasno povezavo med neprimerno komunikacijo, sovražnim govorom in splošnim porastom nasilja v družbi in med mladimi.
Akcija bo zaživela na marketinškem festivalu SOF, ki bo 6. in 7. junija, njen glavni namen pa je marketinško stroko, influencerje in posameznike povabiti k temeljitemu razmisleku o tem, na kakšne načine tudi sami nosijo del odgovornosti za porast verbalnega in fizičnega nasilja v družbi.
V akciji lahko sodelujete tako, da v spodnji obrazec naložite morebitne fotografije objav na socialnih omrežjih (Instagram, FB, TikTok ...) ali povezave do njih, zajeme zaslona sporočil, pa tudi neprimerne, diskriminatorne ali sovražne objave, ki ste jih zasledili v medijih.
Povezava do obrazca: https://form.jotform.com/241306372375050
V primeru dodatnih vprašanj, se lahko obrnete na Jasno (Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.) ali Majo (Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.).