Ste pravočasno obveščeni o dokumentih, ki vam prihajajo v poštni predal znortraj eDavkov?
Kaj je sploh eVročanje in zakaj je pomembno, da je vpisan vaš e-naslov?
S 1. januarjem 2016 je Zakon o davčnem postopku uvedel nov, sodobnejši način vročanja dokumentov davčnim zavezancem.
Vročanje se izvaja preko informacijskega sistema Finančne uprave, portala eDavki, ki se glede komuniciranja med zavezanci in Finančno upravo uporablja v obe smeri – za vlaganje davčnih obračunov ter drugih vlog zavezancev in pa za vročanje dokumentov.
Elektronsko vročanje je obvezno za pravne osebe, samostojne podjetnike, posameznike in fizične osebe, ki opravljajo dejavnost.
Poudarjamo, da ste kot poslovni subjekti obvezno del sistema eVročanja in iz njega ne morete izstopiti.
To pomeni, da vam davčni organ vroča dokumente zgolj preko portala eDavki, obvestilo o tem dokumentu pa prejmete na elektronski naslov, ki ste ga vpisali v sistem eDavki.
Dostop do portala tukaj.