Pripravljamo delavnico, kjer boste spoznali, kako v organizaciji ustvariti dobro zgodbo, ki bo pritegnila vaše uporabnike. V tej poplavi informacij in delavnic je pomembno, kako svoje storitve podate na trg, kako komunicirate, da izstopate iz množice, kako oblikujete sporočilo, da je privlačno. Pomembno je, da ste seksi! :)
Delavnica Moja poslovna zgodba bo potekala v torek, 13.9.2022 od 16h do 18.15 preko spletne aplikacije ZOOM. Delavnica je brezplačna, potrebno pa se je prijaviti do vključno 9.9.2022.
Delavnica je prvenstveno namenjena nevladnim organizacijam iz Posavja. Ostalim organizacijam bomo v ponedeljek, 12.9.2022 sporočili, ali so se uvrstili na dogodek.
Vsebina delavnice:
- določiti ciljno publiko in katere kanale oz. socialna omrežja izbrati in kako vzpostaviti dober stik z njimi
- osnove vsebinskega marketinga - kako jih glede na ciljno publiko izvesti in zakaj je marketing tako pomemben : pogled na društvo / zavod iz poglobljenega zornega kota
- primeri dobrih praks ("storytelling" v praksi, objave, teme, rubrike, video, fotografije)
- postavljanje vsebinskega načrta marketinga na posameznih primerih društev in zavodov
BONUS :
- E-priročnik "Skrivnosti metode storytellinga"
- Delovni zvezek "Naša nova zgodba" z vajami
- Vodena meditacija : Moje delo je čista radost
Delavnico bo izvedla Sarah Senica, direktorica Zavoda Optimal, zavoda za spodbujanje optimalnega delovanja človeka.